گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای نجات نوجوان ۱۷ ساله به پرواز در آمد
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای نجات نوجوان ۱۷ ساله بر فراز جزیره خارگ به پرواز در آمد.

دکتر سید حسین موسوی بیان کرد: روز گذشته طبق درخواست سوپروایزر بیمارستان خلیج‌فارس خارگ آقایی ۱۷ ساله که به دنبال سقوط دچار ضربه به سر و خونریزی از کف جمجمه شده، به بیمارستان مراجعه کرده بود و طبق تشخیص پزشک کشیک نیاز به خدمات تخصصی، تشخیصی و پاراکلینیکی داشت و می‌بایستی در سریع‌ترین وقت به مرکزی مجهزتر اعزام می‌شد که از سوی گروه ۴ نفره امداد هوایی اورژانس به بوشهر منتقل شد.

وی افزود: بنا به اظهار پزشک معالج، نوجوان خارگی نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر و بیشتر دارد که با هماهنگی ستاد هدایت بیماران در اورژانس استان از متخصص و جراح مغز و اعصاب برای ادامه درمان این مددجو پذیرش اخذ شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: به‌دلیل مسیر آبی بین خارگ و بوشهر ماموریت‌های اورژانسی با بالگرد انجام می‌شود.

شناسه خبر : 9224
تاریخ : 1402/4/10 13:18:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4gF1Ip
نویسنده خبر :
X

🔶زهرا محمودی

🔹روزنامه نگار

🔹کارشناس زبان و ادبیات عرب از دانشگاه خلیج فارس

برچسب ها #بیمارستانی #دانشگاه علوم پزشکی #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.