آخرین اخبار
توصیه‌های مهم رهبر انقلاب به مسئولان دستگاه قضا
رهبر انقلاب: قوه تحت تأثیر نظر ضابطین قرار نگیرد

بایستی رفتار ضابطین مراقبت و نظارت بشود که خب من شنیدم ایشان همین چندی پیش یک دستوراتی دادند در مورد بعضی از این کارهایی که ضابطین می‌کنند که نباید این کارها نسبت به متهم انجام بگیرد. 

خب این یک بخش قضیه است که مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی و اینها انجام نگیرد. قوه تحت تأثیر نظر ضابط قرار نگیرد. خب ضابطین، دستگاه‌های مؤثر و مهمی هستند دیگر، قدرت‌هایی دارند، نظراتی نسبت به اشخاصی، نسبت به قضایا دارند.

قوه‌‌قضاییه خودش بایست مستقل رسیدگی کند. تحت تأثیر نظر او قرار نگیرد. یک طرف دیگر قضیه این است که همین ضابطین گاهی نظرات کارشناسی‌ای دارند که اینها تحقیق‌شده است، این نظرات کارشناسی را هم ندیده نگیرند. 

یک مسئله‌ دیگر غالباً ضابطین به ما شکایت می‌کنند مکرر که مثلاً ما وقتی اعتراض می‌کنیم که چرا فلان مورد را برخورد نکردید، می‌گویند ما برخورد کردیم، دادیم به قوه‌‌، قوه‌ رها کرد. از قوه‌ قضاییه میپرسیم چرا؟ می‌گویند قانون نداشتیم. قانون را شما باید فراهم کنید لایحه درست کنید، تنظیم کنید، بدهید به مجلس.

شناسه خبر : 2227
تاریخ : 1401/4/7 11:00:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6lf5MC
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #نشریه دریا کنار #استان البرز #رهبر انقلاب #قوه قضاییه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.