آخرین اخبار
حضور سرزده استاندار بوشهر در یکی از مدارس و تجلیل از معلمان
همزمان با 12 اردیبهشت آغاز هفته معلم، استاندار بوشهر با حضور سرزده در یکی از مدارس بوشهر، با اهدا شاخه گل، روز معلم را به معلمان تبریک گفت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده به مناسبت روز معلم، با حضور در مدرسه شهید باهنر بوشهر، ضمن دیدار با معلمان و دانش آموزان، روز معلم را هم تبریک گفت.

احمد محمدی‌زاده  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظهری اظهار داشت: شهید مطهری معلمی واقعی بود که بر معنویت و روح افراد تاثیرات فراوانی گذاشت به طوری که هنوز هم آثار ایشان مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی خطاب به دانش آموزان مدرسه شهید باهنر هم گفت: هر کدام از شما با توکل بر خدا، تلاش و همت خودتان می توانید در آینده معلم، استاندار، فرماندار و آینده ساز کشور شوید.

در ادامه استاندار بوشهر با حضور در کلاس های درس مدرسه شهید باهنر، با اهدا شاخه گل به معلمان، روز معلم را به ایشان تبریک گفت

شناسه خبر : 1887
تاریخ : 1401/2/12 10:15:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tPzaTQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری بوشهر #روز معلم #بازدید استاندار #احمد محمدی زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.