آخرین اخبار
دکتر جهانگیر شاهینی: نگاه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد، نگاه توسعه‌ای است
جهانگیر شاهینی، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد: هدف ما کار کردن روی مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی مزیت‌های جدید و ایجاد هاب‌های مختلف مثل هاب‌های فناوری اطلاعات است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به آن توجهی نشده است.

دکتر جهانگیر شاهینی _ رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگویی، اظهار داشت: نگاه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد، نگاه توسعه‌ای است و در این مسیر فرایندی عمل خواهیم کرد و در کلیه حوزه‌های استان گام خواهیم برداشت.

 

دکتر شاهینی افزود: هدف ما کار کردن روی مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی مزیت‌های جدید و ایجاد هاب‌های مختلف مثل هاب‌های فناوری اطلاعات است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به آن توجهی نشده است.

 

وی بیان کرد: همیشه توجهات به اعتبارات استانی بوده و استفاده از اعتبارات ملی کمتر بوده، از این رو برنامه ما این است که از روش‌های جدیدتری وارد مسأله شویم و برنامه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را پیش ببریم و هاب‌هایی از طریق موقعیت عالی کهگیلویه و بویراحمد در نقطه جنوبی کشور ایجاد کنیم.

 

دکتر شاهینی ادامه داد: چهار فصل بودن استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مزیت‌های بزرگ این استان است که می‌توان سرمایه‌گذاری‌های خوبی روی آن کرد، و باز هم در این خصوص باید از اعتبارات ملی به روش‌های جدیدی استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه «استان کهگیلویه و بویراحمد استان استعداد‌ها است» خاطرنشان کرد: استعداد‌های استانی، منابع طبیعی و استعداد‌های مزیتی رقابتی در این استان وجود دارد که باید با تعامل و دلسوزی مدیران از این مزیت‌ها استفاده کنیم.

 

نماینده عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در استان: مردم کهگیلویه و بویراحمد در برهه‌های مختلف صحنه‌های جنگ تحمیلی تا برهه‌های کنونی و صحنه‌های اقتصادی حضور داشته‌اند و همیشه همراهی خوبی با نظام اسلامی ایران داشته‌اند. رسانه‌ها نیز نقش پررنگی در جامعه دارند و امیدوارم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم استان را به سمت توسعه پیش ببریم.

 

وی با اشاره به شناخت خود از استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد همجوار ما است و با ترکیب جمعیتی و موقعیتی استان آشنا هستم، 42 درصد جمعیت استانی در یاسوج مستقر است، بیشتر از 2 هزار روستا وجود دارد و 1600 روستای دارای سکنه و بقیه خالی از سکنه شده‌اند، اینکه چرا این روستا‌ها خالی شده‌اند اهمیت دارد و باید برای آن‌ها برنامه‌های بلندمدتی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به رزومه کاری خود گفت: بنده در دو حوزه دکترا؛ مدیریت بازرگانی و مدیریت دانشگاه تهران و در دو حوزه نیز فوق لیسانس دارم، تجارب داخلی و خارجی و سمت‌های استانی و ملی داشته‌ام، ان شالله بتوانم با شناخت خوبی که دارم و با کمک نیرو‌های بومی استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز استان را به شرایط بهتری نزدیک کنیم.

 

رئیس جدید سازمان افزود: در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 26 سال سابقه دارم و سمت‌های مختلفی از کارشناسی تا مدیرکلی داشته‌ام، در سطح کشوری نیز چند پست ملی داشتم، معاون توسعه و مدیریت منابع آموزش و پرورش، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه و تحول اداری، رئیس دانشگاه، مدیرکل اداری و مالی بودجه، توسعه منابع انسانی، معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی از جمله سمت‌های ملی بنده است.

 

وی گفت: متأهل هستم و سه فرزند دارم، متولد 1352 هستم، و برای نوکری مردم استان می‌آیم، مردم لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند.

شناسه خبر : 5984
تاریخ : 1401/12/8 19:41:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ccGvYj
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جهانگیر شاهینی #سازمان مدیریت و برنامه ریزی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.