آخرین اخبار
بازدید دکتر جهانگیر شاهینی از پارک علم و فناوری
دکتر جهانگیر شاهینی (رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد) با اشاره به تحولات شگرف عرصه فناوری در دنیا به‌ویژه آسیا و کشورهای همسایه ایران یادآور شد: در پانزده سال گذشته، تلاش‌های خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان شده‌است که بایستی بسیار بیشتر شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری، دکتر جهانگیر شاهینی ضمن بازدید از زیرساخت‌ها ، تجهیزات و امکانات پارک در جمع کارکنان پارک نیز حضور یافت. 

 بر پایه این گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این دیدار گفت: یکی از سرمایه‌های خوب این استان، استعدادهای ناب انسانی است. وی اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه فناوری اقدامات خوبی شده‌است، ولی کافی نیست.

دکتر شاهینی گفت: تمام تلاش خود در جهت ارتقاء سطح  فناوری که در شأن جوانان استان باشد را بکار خواهم بست.

وی ضمن ابراز علاقه به حوزه فناوری و به‌ویژه فناوری اطلاعات اذعان داشت: سعی خواهم کرد در رویدادها و ایده شوها حضور داشته باشم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به تحولات شگرف عرصه فناوری در دنیا به‌ویژه آسیا و کشورهای همسایه ایران یادآور شد: در پانزده سال گذشته، تلاش‌های خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان شده‌است که بایستی بسیار بیشتر شود. دکتر شاهینی ایرانی‌ها را مظهر تلاش در دنیا دانست و شهید تهرانی مقدم را نمونه یک ایرانی تلاش‌گر، پیگیر و موفق در به ثمر رساندن اهداف خود دانست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوان استان کهگیلویه و بویراحمد را به قطب فناوری اطلاعات تبدیل نمود.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

 

شناسه خبر : 9555
تاریخ : 1402/4/24 07:39:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QOgPia
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دکتر جهانگیر شاهینی #مدیریت #برنامه ریزی #کهگیلویه و بویراحمد

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.