آخرین اخبار
هزار واحد مسکونی در ۲ سال در استان ساخته می‌شود
استاندار بوشهر با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی باید ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت ۲ سال در استان ساخته شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر با قدردانی از تلاش این نهاد در رفع مشکلات محرومان و نیازمندان اظهار داشت: خدمات بنیاد مسکن از جهات گوناگون محرومیت‌زدایی، عمران روستاها و ساخت مسکن نیازمندان درخور تحسین است.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: در مدت 4 سال 40 هزار واحد مسکونی احداث می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی باید 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت 2 سال در استان ساخته شود.

استاندار بوشهر باتأکید بر تسریع در رفع عقب‌ماندگی طرح نهضت ملی مسکن افزود: با بررسی‌های انجام شده تاکنون از ثبت‌نام کنندگان 12 هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن در این طرح هستند که لازم است آورده 40 میلیون تومانی اولیه را پرداخت کنند.

محمدی‌زاده افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت مردم در طرح نهضت ملی مسکن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای پرداخت مبلغ اولیه در اجرا طرح نهضت ملی مسکن از سوی متقاضیان باید اقدام شود.

وی با بیان اینکه مسکن نقش مهمی در کاهش هزینه زندگی آحاد جامعه دارد خاطر نشان کرد: 50 درصد هزینه زندگی در عرصه مسکن است و نشان می‌دهد که تأمین مسکن 50 درصد از هزینه زندگی کاهش می‌دهد.

شناسه خبر : 1804
تاریخ : 1401/1/30 14:56:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UlXSOT
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #استان بوشهر #احمد محمدی زاده #نهضت ملی مسکن #بنیاد مسکن #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.