آخرین اخبار
پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم
استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از خدمات، زحمات و تلاش‌های معلمان دلسوز، متعهد و مسئولیت‌پذیر استان  قدردانی کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری  بوشهر، متن پیام احمد محمدی‌زاده  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم شهیدی است که پاره تن امام راحل (ره) بود، یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید، فیلسوف فرزانه، مجاهد نستوه آیت الله مرتضی مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به معلمان فرهیخته که با از خود گذشتگی جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش می گذارند تبریک عرض می نمایم.
جایگاه معلم به عنوان مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی، اعتلای علمی و تعلیم وتربیت فرزندان این آب و خاک از قداست بالایی برخوردار است و همه ما مدیون معلمانی هستیم که با جانفشانی خود، علم و دانش رو در کالبد ما دمیدند.
رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش مهم معلمان در جامعه پردازی  و تمدن سازی اسلامی اشاره کردند و این امر نشان از جایگاه والای معلمان در ادامه مسیر انقلاب است.
تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و نسل‌های بهره‌مند از امید و با نگاه خوش بینانه به آینده و مهیای نقش پذیری برای دفاع از ایران اسلامی وظیفه مهم معلمان است و ایمان داریم که معلمان ما این مسیر را با موفقیت طی خواهند کرد.
ایثار و ازخودگذشتگی معلمان در زمان شیوع کرونا بر کسی پوشیده نیست و در روزهای سختی که حوزه آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای رو به رو بود این معلمان بودند که در خط مقدم آموزش حضور یافتند تا روند تعلم و تربیت متوقف نشود.
اینجانب بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم استان بوشهر،  روز معلم را به همه معلمان زحمتکش و دلسوز هم استانی تبریک عرض نموده و یاد آور می شوم قدم نهادن در مسیر اندیشۀ شهدای گرانسنگی همچون استاد مطهری و تولید علم با تکیه بر آموزه‌های اسلامی موجب عزت و سربلندی ایران و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

شناسه خبر : 1886
تاریخ : 1401/2/12 10:00:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kFMCGC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #احمد محمدی زاده #روز معلم #۱۲ اردیبهشت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.