آخرین اخبار
ارتش برای زلزله‌زدگان ترکیه تجهیزات بیمارستانی ارسال کرد
ارسال تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ارتش ایران به مناطق زلزله زده ترکیه

ارتش برای زلزله‌زدگان ترکیه تجهیزات بیمارستانی ارسال کرد 

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در پی وقوع زلزله مهیب در مناطقی از کشور ترکیه و بنا به درخواست مسئولان این کشور، تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با یک فروند هواپیمای ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دو فروند هواپیمای ایلوشین به منظور امدادرسانی در حوزه پزشکی از مقصد پایگاه شهید لشگری مهرآباد به کشور ترکیه اعزام شد.

 

وی افزود: این بیمارستان ۵۰ تختخوابی که در سریع‌ترین زمان ممکن در مناطق زلزله زده ترکیه برپا خواهد شد،، شامل بخش‌های مختلف اورژانس، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه و… است که ۷۰ نفر از کادر درمان متشکل از پزشکان جراحی، ارتوپدی، کودکان، عفونی، طب اورژانس، کادر پرستاری و مامایی و اتاق عمل به ارائه خدمات پزشکی در آن خواهند پرداخت.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه روند امداد رسانی و خدمات پزشکی به مردم زلزله زده شهرستان خوی از اولین ساعات وقوع این حادثه، یک بیمارستان سیار مجهز و با کادر درمانی مجرب به منظور ارائه خدمات پزشکی برای هموطنان عزیز در این شهرستان برپا کرد که تا کنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد و تا پایان مأموریت نیز در کنار مردم خواهد بود.

 

 

 

شناسه خبر : 5732
تاریخ : 1401/11/23 10:18:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PO9L1r
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #ارتش ایران #زلزله ترکیه #ارسال تجهیزات بیمارستانی #نیروی زمینی ارتش #کیومرث حیدری #نیروی هوایی ارتش #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.