گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تحریف سخنان امام جمعه کرج
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: بنده کوچک ترین کم حرمتی به ساحت نماینده محترم ولی فقیه در استان را مجاز و روا نمی دانم و همواره خود را در این صندلی و جایگاه و همچنین سایر مناصب سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایشان می دانم.

مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ، اظهار داشت: در جلسه رسمی سه شنبه گذشته مطالبی را بیان کردم که افرادی که به زبان فارسی آشنایی داشته و از انصاف و قلب سلیم برخوردار هستند، به خوبی می دانند که مخاطب بنده چه کسانی بودند و هرگز روی سخنان بنده خطاب به امام جمعه محترم کرج نبوده و کوچکترین تعریضی به ساحت ایشان نداشته ام و ظاهر و باطن و مغز کلام‌ بنده کاملأ روشن بود.

حاجی قاسمی بیان کرد: البته ظاهرأ تحریف کلام و مخاطب در این شهر مسبوق به سابقه است، همانطور که در زمستان گذشته حضرت آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه در خصوص مسائل استان مردم را به مطالعه و دقت در خطبه ۲۷ نهج ابلاغه دعوت کردند که موضوع آن فضیلت جهاد و نکوهش امیرالمومنین (ع) در بهانه هایی که دیگران در عدم لبیک به فرمان جهاد می آوردند، است. 

وی خاطرنشان کرد: در واقع روی سخن امام جمعه محترم در این خطبه مسئولان و خواص استان بود اما شاهد بودیم که جریاناتی سخنان ایشان را تحریف کرده، مخاطب سخن را تغییر داده و مواردی را به میان آوردند که واقعیت نداشت، لذا وقتی صحبت های پدر معنوی و امام جمعه محترم تحریف میشود تحریف کلام بنده در جایگاه یک مسئول محلی که دور از ذهن نیست و می تواند اتفاق بیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مجدد تاکید میکنم که مخاطب کلام و نطق سه شنبه گذشته بنده امام جمعه محترم نبوده اند و کوچک ترین کم حرمتی به ساحت ایشان را مجاز و روا نمی دانم و همواره خود را در این صندلی و جایگاه و همچنین سایر مناصب سرباز نظام و ایشان می دانم.

شناسه خبر : 2189
تاریخ : 1401/4/2 12:53:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/A3v10e
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #نشریه دریا کنار #استان البرز #امام جمعه #کرج

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.