آخرین اخبار
مشاور عالی رئیس سازمان استاندارد: قانونی نمودن، کمک و توسعه ملی در دستور کار استاندارد قرار دارد
دکتر جهانگیر شاهینی در آئین افتتاح ساختمان معاونت استاندارد شهرستان گناوه اظهار داشت: گناوه به عنوان یکی از بنادر مهم کشور در زمینه تجارت و یک جایگاه است و باید به عنوان پایگاهی تبدیل شود تا کالاهای وارداتی به آن برای تولید به کار روند و علاوه بر تأمین بازار کشور، مازاد این تولید به سایر کشورها صادر شود. مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد بیان کرد: تولیدات که در کشورهای وجود دارد نیز در اثر توجه به کیفیت کار بوده است و نباید منتظر بود تا دیگران برای ما کاری کنند.. وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز در همه کشورها وجود دارد و مختص کشور ما نیست افزود: کشور ما به رغم مسائل و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند به موفقیت‌های شگرفی دست یافته که نمونه آن کنترل کرونا با برنامه ریزی دولت مردمی آیت الله رئیسی که فردی جهادی و دلسوز است در زمینه تزریق واکسن بخشی از آن است.

شاهینی بیان کرد: استاندارد پشتیبان افراد و به دنبال قانونی کردن، کمک و توسعه است.

وی با بیان اینکه میزان صادرات در این بندر تجاری به افزایش چند برابری دست برسد گفت: جایگاه استاندارد گناوه از معاونت و نمایندگی باید ارتقا یابد که از فرماندار شهرستان انتظار داریم که در سفر جدید رئیس جمهوری ارتقا این معاونت را مدنظر باشند چون گناوه یک شهر ویژه و گردشگر پذیر و مرکز صادرات و واردات است.

 

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

 

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: به اینکه استاندارد در جامعه‌ای که با انواع تهدیدات غذایی و بیولوژیکی که منجر به امراض لا علاج و هزینه‌های مضاعف بر خانواده‌ها می‌شود، یک رکن اساسی است و باید بخش استاندارد را تقویت کنیم تا هزینه‌های درمان را که بر خانواده‌ها وارد می‌شود کاهش یابد.

محمد رحیم بهره مند افزود: تقویت نمایندگی‌های استاندارد از نظر زیرساخت را در دستور کار قرار داده و پیگیری کردیم که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: در همین راستا اولین ساختمان نمایندگی در دیلم اجرا شد و یکی از بهترین ساختمان‌ها در این شهرستان ساخته شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر یادآور شد: در گناوه نیز با توجه به اهمیت بازار و تجارت آن، پیگیری‌های برای تقویت زیرساخت‌ها و احداث ساختمان انجام شد که امروز در گرامیداشت هفته دولت شاهد افتتاح این ساختمان هستیم.

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

وی تصریح کرد: ساختمان‌های اداری استاندارد در دیر و جم هم راه اندازی شده و کلنگ زنی استاندارد عسلویه نیز در دستور کار است.

ادامه داد: امیدواریم با همکاری همه جانبه و عنایت و توجه فرماندار شهرستان تجهیزات لازم برای ساختمان استاندارد گناوه تأمین شود.

وی گفت: ما هیچ گاه برای کالاهای ته لنجی مانع ایجاد نمی‌کنیم بلکه به عنوان مشاور امین در کنار مردم هستیم تا کالاهایی که برای مردم مشکل ایجاد می‌کند شناسایی و معرفی شوند.

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

بهره مند بیان کرد: هیچکس راضی نیست که کالاهای غیراستاندارد که با جان افراد جامعه سروکار دارد وارد کشور شود لذا ما با رویکرد مشاوره‌ای و و راهنمایی در این زمینه سعی می‌کنیم در کنار مردم باشیم.

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

رئیس معاونت استاندارد شهرستان گناوه با بیان خلاصه‌ای از عملکردهای این معاونت گفت: ساختمان اداری و آزمایشگاه این معاونت به مساحت یک هزار متر مربع در دوطبقه احداث شده است

قدرت الله شاهین زاده افزود: این ساختمان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و سازمان ملی استاندارد در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر : 3406
تاریخ : 1401/6/27 13:53:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Sh1B4W
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر جهانگیر شاهینی #مشاور عالی #رئیس سازمان ملی استاندارد #جهانگیر شاهینی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.