گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرمسئول و هیات تحریریه دریاکنار در پی انتصاب دکتر جهانگیر شاهینی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرمسئول و هیات تحریریه دریاکنار در پیامی انتصاب دکتر جهانگیر شاهینی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفتند

متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام مقام متعال

برادر گرانقدر؛ جناب آقای دکتر جهانگیر شاهینی 

رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد 

این روزها خبر انتصاب *حضرتعالی* ، بعنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، محفل گپ و گفت های بوشهریان را حسابی گرم کرده است. عده ای دو برادر ارزشی *معاون محترم رئیس جمهور و استاندارِ انقلابی کهگیلویه و بویراحمد* را بواسطه این انتخاب شایسته، فصل الخطاب قرار داده و انقلابیون  را بواسطه حمایتهای ارزنده از این انتصاب می ستایند.

عده ای دیگر روحیات انقلابی حضرتعالی را برشمرده و به خانواده معظم شهدا بواسطه داشتن چنین نماینده ای فرهیخته در عرصه مدیران ساختار شکن و توانمندِ کشور افتخار می کنند و این انتصاب را نشات گرفته از روحیات دولت انقلابی، فعال و مردمی می دانند از مهم ترین ویژگی های حضرتعالی که همگان بر آن صحه می گذارند و همواره در جایگاه های  مدیریتی گذشته نیز مبنا و معیار واقع می شده است، تعهد، توانمندی، تخصص وافر، فعالیتهای ارزنده، عملکرد ویژه و بسیار مطلوب و از همه مهم تر *فساد ستیزی* شما می باشد.

مطمئنا موقعیت پیش روی بزرگمردِ خطه جنوب تحت عنوان *ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی* نظر به سابقه قابل تحسین، قطع به یقین تحولی عظیم در مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه داشته و در سطحی کلان تامین بودجه و توسعه عمران و آبادانی را به همراه خواهد داشت.باشد که در مسیر پیش رو استوار، ثابت قدم و باصلابت گام بردارید و خداوند متعال نیز یاور و پشتیبانِ شما در جهت افتخارآفرینی های کلان شما می باشد .

 

مدیر مسئول و هیات تحریریه دریاکنار

 


🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب
سایت | واتساپ | سروش | تلگرام | لینکدین  | ایتا | بله | اینستاگرام | روبیکا |

 

 

شناسه خبر : 6005
تاریخ : 1401/12/10 08:06:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Uv2Co2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر جهانگیر شاهینی #شاهینی #برنامه و بودجه #شهید مهندس داریوش شاهینی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.