آخرین اخبار
کشته شدن ۳۵۰ نظامی اوکراینی در پاتک نیرو های روسی
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای به تشریح آخرین اخبار و تحولات در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین پرداخت

کشته شدن ۳۵۰ نظامی اوکراینی در پاتک نیرو های روسی 

 

 

وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای به تشریح آخرین اخبار و تحولات در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین پرداخت.

 

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: ارتش روسیه ۲۵ نظامی اوکراینی و ۲ خودرو آنها را در نزدیکی «کوپیانسک» (Kupyansk) منهدم کرد.

 

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره اضافه می‌کند: نیروهای روسیه بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی، ۴ خودروی زرهی جنگی و یک توپ هویتزر خودکششی آکاتسیا را در کراسنی لیمان منهدم کردند. تلفات اوکراین در دونتسک به ۳۵۰ سرباز رسید.

 

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: ۲ خودروی زرهی رزمی، ۴ خودرو، هویتزر D-۲۰ و ۲ دستگاه هویتزر D-۳۰ نیز مندم شده‌اند. توپخانه روسیه ۴۵ سرباز اوکراینی، ۲ خودروی جنگی پیاده نظام و ۳ کامیون را در جنوب دونتسک و در منطقه زاپوروژیه منهدم کرد. نیروهای روسیه انبار مهمات ارتش اوکراین را در منطقه زاپروژیا منهدم کردند.

 

مسکو ادامه داد: نیروهای روسی حمله‌ای با دقت بالا به انبار مهمات ارتش اوکراین در نزدیکی خرسون انجام دادند. سیستم‌های پدافند هوایی روسیه ۸ پهپاد اوکراینی و ۶ موشک HIMARS را در لوهانسک، دونتسک و زاپروژیا سرنگون کردند.

 

 

 

شناسه خبر : 6011
تاریخ : 1401/12/10 12:10:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2AT6qW
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #وزارت دفاع روسیه #جنگ روسیه و اوکراین #تلفات انسانی جنگ #بمباران توپخانه ای #دونتسک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.