گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به مناسبت هفته ملی مهارت
31 تیر ماه لغایت 6 مرداد هفته ملی مهارت گرامی باد

بسمه تعالی

تلاشگران عرصه مهارت آموزی

با سلام و احترام

پیشرفت و توسعه کشور، ایجاد فرصت های شغلی پایدار،بهره گیری از نیروهای انسانی ماهر،متخصص و کارآفرین همگی در گرو اجرایی نمودن برنامه های توسعه آموزشهای مهارتی می باشد.

اساسی ترین اقدام در تحقق شعار تولید دانش بنیان ،اشتغال آفرین و جهش مهارت افزایی، سوق دهی استعدادهای بالقوه کشور به سوی آموزشهای عملی و کاربردی،به جای آموزشهای نظری صرف و هدایت جوانان به سمت مهارت آموزی محسوب می شود.

یقیناً گسترش نهضت توسعه آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار سال هموار نموده و اهتمام به این مقوله نویدبخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است.

امروز کشور در دوران بسیار سرنوشت سازی بسر می برد و بی گمان پویایی و اعتلای اشتغال و داشتن جامعه ای توام با مهارت کار و کارآفرینی در آینده در گرو توسعه و بسط آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی است.

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد ماه "روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت" را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی کشور و استان بوشهر در بخش دولتی و خصوصی تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در راستای تحقق ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی، با هدف کارآفرینی و رونق اشتغال از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.

 

عبدالمجید دراهکی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر

شناسه خبر : 2530
تاریخ : 1401/4/30 17:52:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oJmrWH
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.